By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Mambiz
  • Biznes
  • Pomysł na biznes
  • Startupy
  • Dotacje
  • Więcej
    • Sztuczna Inteligencja
Powiadomienia
  • HomeHome
  • Zapisane
  • Dla Ciebie
  • Historia Przeglądania
Personalizuj
MambizMambiz
Font ResizerAa
  • HomeHome
  • Zapisane
  • Dla Ciebie
  • Historia Przeglądania
Search
  • Biznes
  • Pomysł na biznes
  • Startupy
  • Dotacje
  • Więcej
    • Sztuczna Inteligencja

Top Stories

Explore the latest updated news!
Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza

Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza

Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?

Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?

Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą

Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą

Stay Connected

Find us on socials
248.1kFollowersPolubienia
61.1kFollowersFollow
165kSubscribersSubscribe
mambiz.pl 2024.
Mambiz > Blog > Biznes > Współpraca z influencerem: na co zwrócić uwagę?
Biznes

Współpraca z influencerem: na co zwrócić uwagę?

Opublikowane 23 lipca 2024
Udpstępnij
4 min czytania
Udpstępnij

Jakie Działania Są Kluczowe dla Zasięgu w Mediach Społecznościowych?

Czytaj też: Skończył się czas darmowych zasięgów. Ekspert: żeby zaistnieć w mediach społecznościowych, stare sposoby już nie wystarczą

Kluczowe Działania dla Osiągnięcia Szerokiego Zasięgu

Będę brutalny i powiem, że te działania to jest po prostu budżet mediowy. Oczywiście możemy próbować robić jakieś virale, ale to loteria. Mamy na koncie kilka udanych virali, ale również kilka nieudanych. Na sam koniec, wciąż nie wiesz, co działa, a co nie.

Istotna jest regularność, ale wsparta działaniami mediowymi. Warto na promocję stworzonej treści wydać 10-krotność kosztu jej produkcji. Jeżeli już coś tworzymy, ważne, by ktoś to zobaczył.

Wybór Idealnego Medium

Medium musi być spójne z grupą odbiorców. Jeżeli prowadzimy biznes B2B, najlepsza będzie platforma LinkedIn. Jeżeli naszą grupą odbiorców jest generacja Z, najrozsądniejszym miejscem publikacji będzie TikTok. Instagram i Facebook to platformy, na których są wszyscy. Pytanie brzmi – jak często?

Ty masz pewnie jeszcze konto na Facebooku?

Użytkowanie Mediów Społecznościowych

Zapewne pojawiasz się na Instagramie. Jeżeli moja firma chciałaby dotrzeć do ciebie, to na tej platformie musielibyśmy publikować materiały.

Czytaj też: Częsty błąd ludzi od marketingu: „chcą zrobić zabawną reklamę, żeby była po prostu śmieszna”

Czy Warto Dywersyfikować?

Dywersyfikacja jest jak surfing na falach. Facebook kiedyś był wznoszącą falą, teraz to Instagram i TikTok. Ważne jest wyczucie momentu, aby na tych falach popłynąć. Teraz mamy kolejną falę – TikToka. Fala Facebooka jest już płaska, więc trzeba na nim być, ale swoje działania skupiać w innym miejscu.

Zagrożenia w Influencer Marketingu

Są dwa główne zagrożenia. Pierwsze to niepotraktowanie działań influencerów poważnie. A ci ludzie mają realny wpływ i zasięgi. Pojawia się ryzyko, że nieodpowiednio przygotujemy się do kampanii. Nie sprawdzimy influencerów pod kątem fake followersów czy negatywnych treści.

Pandora Gate

Pandora Gate pokazuje, jak ważne jest wcześniejsze sprawdzenie influencerów. Marki, które zostały dotknięte, szybko zamknęły swoje działania.

Czytaj też: „W świecie influencerów liczą się tylko zasięgi, pieniądze i kokaina”. Wszyscy mówią, że chcą walczyć z patologią w sieci — ale nie każdy mówi szczerze

„Mamy teraz kolejną falę – TikToka. Fala Facebooka jest już płaska. Więc trzeba na nim być, ale swoje działania skupiać w innym miejscu”.

„Mamy teraz kolejną falę – TikToka. Fala Facebooka jest już płaska. Więc trzeba na nim być, ale swoje działania skupiać w innym miejscu”
Fot.: Materiały prasowe

Drugie Zagrożenie

Współpracujemy z człowiekiem, który często nie jest profesjonalnym marketerem. To są osoby, dla których działania w social mediach są dodatkowe. Nie możemy oczekiwać, że będą full profesjonalne i zawsze terminowe. Klienci często się denerwują, ale my staramy się to normalizować.

Agencja Tears of Joy

Naszymi klientami są marki. Naszym celem jest stworzenie agencji, która robi ciekawe kampanie. W naszej bazie klientów mamy takie firmy jak Durex, Monini, Lego i Millenium. Otwarliśmy się również na firmy zagraniczne.

Marketing w Specyficznych Branżach

Branża zbrojeniowa może publikować treści związane z HR-em i budowaniem wizerunku firmy jako miejsca pracy. Nie ma produktu, który nie pasuje do mediów społecznościowych. Social media to Internet, a Internet to ludzie – konsumenci.

Z dobrze wypracowaną strategią wiemy, co powiedzieć, do kogo i gdzie ich znaleźć. Gwarantuję, że takie miejsce w social mediach istnieje.

#mediacontent #socialmedia #influencermarketing #biznes #marketing #TikTok #Instagram #Facebook #media #strategie #viral #LinkedIn #marketingstrategies #TearsofJoy #business #dywersyfikacja #HR

Polecane

Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza
Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza
Szybkie wiadomości
Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?
Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?
Biznes
Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą
Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą
Biznes
Nvidia najcenniejszą firmą, wyprzedza Apple
Nvidia najcenniejszą firmą, wyprzedza Apple
Biznes
Pierwsza włoska miejscowość przygotowana na tsunami
Pierwsza włoska miejscowość przygotowana na tsunami
Biznes
ZWYCIĘZCY 2. EDYCJI HR TECH CHANGER OGŁOSZENI
ZWYCIĘZCY 2. EDYCJI HR TECH CHANGER OGŁOSZENI
Biznes

Powiązane

Sprawdź więcej podobnych artykułów
Douglas – lider E-commerce w kategorii skincare
Biznes

Douglas – lider E-commerce w kategorii skincare

PFR wspiera rozwój nowych technologii
Biznes

PFR wspiera rozwój nowych technologii

Elon Musk zyskał 33 mld dolarów w jeden dzień
Biznes

Elon Musk zyskał 33 mld dolarów w jeden dzień

Poradnik: Ceny drewna kominkowego 2024. Co wiedzieć?
Biznes

Poradnik: Ceny drewna kominkowego 2024. Co wiedzieć?

Patowa sytuacja Boeinga: odrzucone porozumienie płacowe
Biznes

Patowa sytuacja Boeinga: odrzucone porozumienie płacowe

Wuefista oskarżony o molestowanie uczennic od lat.
Biznes

Wuefista oskarżony o molestowanie uczennic od lat.

NCBR: Nabór do konkursu Seal of Excellence
Biznes

NCBR: Nabór do konkursu Seal of Excellence

Start-upy w Polsce znowu rosną
Biznes

Start-upy w Polsce znowu rosną

Pokaż więcej
Mambiz
[optin-cat id=3478]

Bądź na bieżąco

  • Mój Kanał
  • Zapisane
  • Historia
  • Zapisane

Skontaktuj się

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kategorie:
  • Biznes
  • Szybkie wiadomości
  • Startupy
  • Pomysł na biznes
  • Dotacje
  • Sztuczna Inteligencja

mambiz.pl 2024.