Moda Zmieniona Na Answear.com
Przez lata zmieniał się jednak nie tylko zasięg działalności Answear.com, lecz także spojrzenie na modę i doświadczenia klienta. Przed dekadą firma była coraz popularniejszą platformą e-commerce z produktami jakości premium, a dzisiaj zapewnia swoim klientom wyjątkowe doświadczenia i jasno przekazuje, że stylizacje to nie tylko ubrania, buty i dodatki. To właśnie z najnowszej strategii jasno wynika, że odzież kojarzymy z chwilami, w których nam towarzyszyła. Każda sukienka, para jeansów czy trampki mogą stać się częścią opowieści, która na zawsze pozytywnie zmieni nasze życie albo zostanie w naszej pamięci na długo.
Answear Concept Store znajdziemy w warszawskiej w Fabryce Norblina
Fot.: Answear.com
Ubrania to część życiowej historii – poczuj ich wyjątkową moc!
Jak mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com: „Moda jest formą zewnętrznego manifestu, który odzwierciedla nasze wartości, nasz humor, nasz dystans do siebie lub jego brak. Składa się na to, kim jesteśmy lub jak siebie kreujemy. Robimy to, ubierając marynarkę, T-shirt, sukienkę, trampki czy kolczyki. Te „rzeczy” nabierają wtedy drugiego, nawet cenniejszego znaczenia. Bo wartość ma dla nas nie but, ale to, że przebiegliśmy w nim maraton; a niebieska sukienka to wspomnienie najpiękniejszego zachodu słońca nad Barceloną. W naszej kampanii traktujemy produkty wyjątkowo, premium, dokładnie tak, jak na to zasługują. I właśnie o takim pozycjonowaniu naszej oferty chcemy opowiedzieć naszym Klientom”.
Niektóre ubrania zostają w naszej pamięci na zawsze, podobnie jak wyjątkowe chwile, które w nich przeżywamy. Inne wysokiej jakości wyraziste projekty zajmują wyjątkowe miejsce w naszych szafach i tylko czekają, aby zapaść na długo w naszej pamięci, podobnie jak wyjątkowa randka, śpiewająco zdany egzamin czy niezapomniany city break z przyjaciółką, które w nich przeżyjemy. Propozycje ponad 500 światowych marek modowych znajdziesz właśnie na Answear.com. Każda z nich już wkrótce może stać się ważną częścią historii Twojego wyjątkowego życia!
W Answear Concept Store znajdziemy bogatą ofertę mody premium
Fot.: Answear.com
Odzwierciedlenie takiego spojrzenia na modę znalazło się też w materiałach promocyjnych, takich jak film nakręcony w Lizbonie. Twarzą kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” jest brazylijska aktorka i modelka Fatima Brunengo, a reżyserką filmu – Stella Consonni, która współpracowała z takimi markami jak Burberry, Tiffany, Prada, Gucci oraz Armani.
Tak Marta Sawicka opisała pracę reżyserki: „Stella doskonale uchwyciła sedno tego, co chcemy przekazać w nowej komunikacji wizerunkowej Answear.com, czyli balans pomiędzy modą, codziennością a prawdziwymi wartościami. W jej pracy widać dużo serca i dbałości o detal. To owocuje potem niezwykłymi, zapamiętywanymi kreacjami”. Każdy z kadrów filmu jest odrębną opowieścią, w której bohaterka wraca myślami do minionych chwil, a to łączy ulotne, a jednocześnie wyjątkowe chwile z modą.
Concept Store w Fabryce Norblina, czyli innowacyjne rozwiązania w postfabrycznej zabudowie
Urzeczywistnieniem zmian w pozycjonowaniu Answear.com jest nie tylko najnowsza kampania „Ubierz życie w to, co cenne”, lecz także nietuzinkowa przestrzeń o powierzchni 2000 m kw., w której prezentowane są ubrania, buty i dodatki marek premium.
Answear Concept Store to 2000 mkw przestrzeni zapewniającej unikalne doświadczenia zakupowe
Fot.: Answear.com
Concept Store w Fabryce Norblina to wyjątkowe miejsce, w którym 200 lat historii budynków fabrycznych spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu aranżacji wnętrz i handlu. Na klientów czekają między innymi Punkt Krawiec Answear, w którym można zlecić przeróbki krawieckie albo spersonalizować ubrania, np. za pomocą haftów. W Concept Store możesz odebrać także zamówienie online. Po prostu skieruj się do Pickup Point, w którym będziesz mogła przymierzyć odzież z e-sklepu Answear.com, a nawet poprosić o jej wyprasowanie. Czekają na Ciebie jeszcze wyjątkowe innowacyjne przymierzalnie, w których łatwo będzie Ci wybrać kolor i rozmiar ubrań bez wychodzenia z przymierzalni. A może masz ochotę na wypad na zakupy z przyjaciółką? O modzie i nie tylko porozmawiacie w Kawiarni Answear x Coffeedesk. Miłe zaskoczenie czeka Cię też przy kasie. Po raz pierwszy na świecie zastosowano w niej komputery kasowe firmy Elo Touch z dwoma ekranami – po jednym dla sprzedawcy i klienta, co upodabnia zakupy stacjonarne do tych online.
Zaproś do swojej szafy ubrania, które mogą stać się tłem albo ozdobą najważniejszych chwil w Twoim życiu. Właśnie nadarza się okazja, aby zrobić zakupy w niższych cenach. Na Answear.com czeka na Ciebie letnia wyprzedaż obejmująca 10 tys. produktów z rabatem nawet do –50%!
#Answear #Moda #Fashion #ConceptStore #PremiumBrands #Style #Zakupy #Innowacje #Trendy #FabrykaNorblina