One2Tribe: Grywalizacja i AI w Zarządzaniu Wydajnością Pracowników
Bazująca na mechanizmach grywalizacji i sztucznej inteligencja platforma Tribeware zarządza wydajnością pracowników. Spółka One2Tribe negocjuje kolejne, ważne kontrakty.
One2Tribe jest obecne na rynku od 20 lat, jednak wcześniej zajmowało się tworzeniem gier SMS. Później firma zdecydowała się wykorzystać mechaniki i elementy gier już w niegamingowym kontekście, tworząc platformę Tribeware. Pozwala ona zarządzać wydajnością pracowników i ich motywować.
„Sukcesywnie rozwijamy biznes w oparciu o unikalną technologię, która przynosi realne korzyści naszym klientom i partnerom. Kierujemy ofertę przede wszystkim do dużych organizacji i zespołów, dlatego oczywiste jest, że implementacja naszych rozwiązań zwykle wymaga kilku miesięcy testów. Prowadzimy obecnie szereg projektów pilotażowych z podmiotami w kilku branżach. Przykładami udanych działań pilotażowych są długoterminowe umowy zawarte z takimi markami jak L’Oreal czy Orange oraz złożenie pierwszych znaczących zamówień” – mówi Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2Tribe.
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
Ważne kontrakty One2Tribe
Obecnie do klientów spółki One2Tribe należą takie marki jak Ikea, Lidl, Play, Orange, Vision Express, Bayer, Wiśniowski, Sanofi oraz L’Oréal Polska. Z ostatnią z nich polska firma podpisała w maju dwuletnią umowę na działanie zarówno na rodzimym rynku jak i w krajach bałtyckich na terenie Litwy, Łotwy oraz Estonii. Z kolei na początku lipca One2Tribe podpisało umowę z Orange Polska, wraz z którą zostały złożone pierwsze zamówienia na łączną kwotę przekraczającą 0,6 mln zł.
„Od początku roku mamy jasno sprecyzowane cele rozwojowe, których część już zrealizowaliśmy. Pilotaże z dużymi markami, które zakończyły się podpisaniem umów, są potwierdzeniem dobrze obranego kierunku. Kolejni potencjalni klienci już testują nasze rozwiązanie i obserwując wypracowane efekty wiemy, że nowe współprace są tylko kwestią czasu. Rozwijamy naszą platformę o kolejne istotne funkcjonalności, jak narzędzia AI do automatycznej weryfikacji i nagradzania działań influencerów, czy rozpoznawania obrazu. Otwiera to nam dostęp do kolejnych odbiorców rozwiązań One2tribe (…)” – mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes One2Tribe.
Przy okazji spółka One2Tribe podsumowała wyniki za II kwartał. W tym okresie wypracowała jednostkowe przychody na poziomie ponad 3,5 mln zł netto, które rdr wzrosły o blisko 10%. Firma kontynuowała nakłady na rozwój platformy Tribeware, wynoszące ponad 0,9 mln zł. Jak jeszcze niedawno informowaliśmy, model biznesowy One2Tribe sprawdza się na razie w Polsce oraz krajach arabskich. W planach jest dalsza ekspansja i spółka zamierza skupić się na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria).
Inwestycje zagraniczne w Polsce. Wśród liderów na naszym rynku są Stany Zjednoczone oraz Niemcy
#One2Tribe #Grywalizacja #AI #Tribeware #WydajnośćPracowników #NoweKontrakty #Technologia #RozwójBiznesu #Motywacja #Zarządzanie #Innowacje #InfluencerMarketing