Univio – Nowa Nazwa, Nowe Możliwości
Wiodąca na rynku cyfrowej transformacji handlu i rozwiązań e-commerce Unity Group zmienia nazwę. To kolejny etap na drodze do stania się europejskim liderem w dziedzinie nowoczesnych technologii.
Dawna firma Unity Group nosi od teraz nazwę Univio. Zmiana jest ważnym elementem długofalowej strategii przedsiębiorstwa. Stanowi nie tylko część procesu konsolidacji ostatnio przejętych marek. Ma również znaczenie w perspektywie zagranicznego rozwoju firmy.
„Decyzja o zmianie nazwy jest ważnym elementem naszej strategii, mającym na celu nie tylko zabezpieczenie marki na rynkach zagranicznych, ale także przygotowanie spółki na kolejne kroki w obszarze M&A. Nowa nazwa to symbol nowej siły, odzwierciedlający nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbliższych latach oraz otwarcia na nowe możliwości” – mówi Grzegorz Kuczyński, jeden z założycieli i CEO Univio (wcześniej Unity Group).
Kluczowe dni dla Green Zebras. Spółka aktualizuje strategię i czeka na giełdowy debiut
Przygotowania do dalszej ekspansji
Konsolidacja nowych marek przedsiębiorstwa, takich jak Global4Net i AllWins, jest konieczna do zbudowania spójnej struktury, co pomoże dostosować się do specyfiki poszczególnych rynków. Dzięki temu możliwe będzie również zminimalizowanie potencjalnych ryzyk związanych z dynamicznym rozwojem firmy. Obecnie zarządzający przedsiębiorstwem skupiają się na rynku DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria). W przyszłości chcą rozszerzyć działalność na kolejne państwa.
„Univio to marka, która pozwoli nam na dynamiczny wzrost na rynkach zagranicznych, gdzie widzimy znaczne możliwości rozwoju. Nowa nazwa umożliwi nam stworzenie trwałej rozpoznawalności firmy poza Polską – będzie elementem wspierającym budowanie biznesu i współpracę z międzynarodowymi klientami oraz partnerami” – podkreśla Dominik Janes, Managing Partner Univio, odpowiedzialny za rozwój zagraniczny.
Nowa nazwa podkreśla również aspiracje firmy, by dalej rozwijać się jako lider transformacji cyfrowej. Poza podstawową działalnością w obszarze e-commerce Univio zamierza w dalszym ciągu rozwijać obszary konsultingu i sztucznej inteligencji.
Cyberataki hamują rozwój handlu detalicznego. Wyzwanie dla sprzedawców
#Univio #CyfrowaTransformacja #Ecommerce #GlobalExpansion #NowoczesneTechnologie #MarkiZagraniczne #RozwójFirmy #Konsulting #SztucznaInteligencja #StrategiaM&A #DACH #Global4Net #AllWins #TransformacjaCyfrowa #StrategiaRozwoju