Action: Sukces Holenderskiej Sieci Sklepów
Są sieci sklepów, które przez lata ugruntowały sobie mocną pozycję i zaufanie klientów. W spożywce popularne są m.in. Biedronka i Lidl, w zakresie wyposażenia domu legendą obrosła Ikea, w kosmetykach wiernych fanów ma Rossmann, a wśród dyskontów niespożywczych furorę robi Action.
Historia i Rozwój Action
Nie wszyscy wiedzą, że Action to holenderska sieć założona w 1993 r. Władze firmy ujawniły najnowsze statystyki i dane o sprzedaży na całym świecie. Action co tydzień obsługuje ponad 17 mln klientów w ponad 2650 sklepach, w 12 krajach Europy. Zatrudnia ponad 72 tys. pracowników 159 różnych narodowości.
Popularna Sieć Aktywna Także w Polsce
Zobacz także: Popularna sieć otworzyła właśnie swój 300. sklep w Polsce
Wyniki Finansowe Action
W pierwszym półroczu cała sieć Action zanotowała sprzedaż netto na poziomie 6,2 mld euro (prawie 27 mld zł). To kwota o 20 proc. wyższa w porównaniu do tego samego okresu w 2023 r.
Jeśli pominiemy nowe sklepy, których nie było przed rokiem, i weźmiemy pod uwagę tzw. sprzedaż porównywalną, wzrosła ona o 9 proc.
Plany na Przyszłość
Zobacz także: Action wycofuje zestaw kuchenny ze sprzedaży. Kontakt z żywnością jest niebezpieczny
W pierwszej połowie 2024 r. otwartych zostało na świecie 119 nowych sklepów z logo Action, a do końca roku sieć planuje otworzyć 330 obiektów. W tym roku firma utworzyła 3182 nowe miejsca pracy.
#Action #HolenderskaSieć #SklepyWEuropie #Biznes #Dyskonty #SprzedażDetaliczna #BusinessInsider #Rozwój #Marka