Najlepsze Firmy Call Center w Polsce 2024
Przed Państwem publikacja prezentująca najlepsze firmy call center w Polsce 2024.
Kolejność prezentowanych firm jest alfabetyczna.
Arteria
Arteria łączy swoich partnerów z ich klientami, od 25 lat wyznaczając trendy i współtworząc rynek contact center w Polsce. Jej składający się z prawie 5000 osób zespół wykwalifikowanych specjalistów pomaga realizować strategię komunikacyjną ponad 450 klientów na całym świecie, w ponad 20 językach. Arteria ma 14 lokalizacji w Polsce i jest w trakcie otwierania kolejnych oddziałów poza granicami kraju. Elastyczność, nowoczesność i kompleksowość pozwalają jej realizować w duchu ESG cele swoich klientów. Wszystko to buduje zaufanie partnerów biznesowych z sektora publicznego i prywatnego, gdzie nie tylko pomaga rosnąć organizacjom, ale też wspiera największe marki będące liderami swoich branż.
CCIG Group
CCIG Group to największa firma Call Center w Polsce, zatrudniająca 5 500 konsultantów w 12 biurach w kraju i na Ukrainie. Od 22 lat obsługuje komunikację z klientami średnich i dużych firm we wszystkich dostępnych kanałach: telefon, sms, e-mail, livechat, chatbot i voicebot AI, social media – w ponad 20 językach świata. Wierzy w obsługę i sprzedaż robioną profesjonalnie, etycznie oraz z poszanowaniem danych klientów zgodnie z międzynarodowymi standardami. Zapewnia ciągłość działania usług, dedykowane systemy i infrastrukturę IT. CCIG Group to zwycięzca European Contact Centre & Customer Service Awards ’23 oraz Polish Contact Center Awards ’24, gdzie sędziami są eksperci z branży.
#CallCenter #ContactCenter #Biznes #Polska #Nagrody