US Open – Luksus i Drogi Koktajl
Na piątkowy mecz Sinnera z Draperem najgorsze miejsca kosztowały po 80 dol., a najlepsze – 1500 dol. Ale i tak wpływy z tegorocznej sprzedaży biletów (do sobotniego wieczora) są wyższe o 32 proc. od ubiegłorocznych — informuje CNN.
Skąd ta różnica? Bo Sinner jest Włochem i grał z Brytyjczykiem Jackiem Draperem.
Coraz kosztowniejszy firmowy koktajl
Ale zarządzający stadionem Arthura Ashe nie na tym zarabiają. Bo na sprzedaży koktajlu Honey Deuce skasują przynajmniej 10 mln dol. Rok temu było to 10,1 mln dol. A z tym drinkiem dały się sfotografować Charlize Theron i Nicole Kidman. Bardzo smakował Serenie Williams i Selenie Gomez, która właśnie stała się miliarderką dzięki powodzeniu własnej linii kosmetyków.
Honey Deuce, to mix robiącej karierę w USA francuskiej wódki Grey Goose, lemoniady i likieru truskawkowego, a szklankę zdobią kulki zielono-żółtego melona, przypominające piłki tenisowe. Jest ściśle związany z nowojorskim turniejem tenisowym, tak, jak Azalea z Wimbledonem.
Cena Honey Deuce wzrosła w ciągu ostatnich pięciu lat czterokrotnie i koktajl kosztuje dzisiaj 23 dol. A Grey Goose ma umowę z Arthurem Ashem ważną do 2028 roku. Zarządzający stadionem kasują po 100 tys. dol za wynajmowanie firmom luksusowych pomieszczeń recepcyjnych. Sponsorami US Open, ale już nie w takim wymiarze jest również włoska Lavazza, która w tym roku podaje m.in Espresso Martini oraz Moët & Chandon Champagne, który właśnie zadebiutował na nowojorskiej imprezie.
#USOpen #Tenis #JannikSinner #JackDraper #Luxury #HoneyDeuce #GreyGoose #NicoleKidman #CharlizeTheron #SerenaWilliams #SelenaGomez #Lavazza #MoetChandon