Problemy z Logowaniem i Aplikacją Mobilną w Santander Bank Polska
Klienci Santander Bank Polska informują o problemach z logowaniem i aplikacją mobilną. Bank jeszcze nie wydał komunikatu w tej sprawie.
Informacje od Czytelników
„Od rana niektórzy klienci nie mogą się zalogować do serwisu internetowego i aplikacji Santander. Wg infolinii banku sprawa dotyczy znacznej liczby klientów” – taką informację przekazał nam jeden z czytelników Kontakt24.
Dane z Downdetector
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynika, że problemy w Santanderze rozpoczęły się około południa. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
Reakcje w Mediach Społecznościowych
O problemach z logowaniem i aplikacją banku informują również klienci Santandera w mediach społecznościowych.
„Aplikacja nie działa”, „Aplikacja nie działa, ale powiadomienia przychodzą”, Santanderze drogi, dlaczego nie działa u Was logowanie przez internet, ani aplikacja mobilna?” – to tylko niektóre komentarze, które znajdują się pod ostatnim postem banku na Facebooku.
Brak Oficjalnego Komentarza
Zwróciliśmy do Santander Bank Polska z prośbą o komentarz w tej sprawie, ale do momentu publikacji nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock
#SantanderBankPolska #awaria #logowanie #aplikacjamobilna #Downdetector #klienciSantander #mediaSpołecznościowe