By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Mambiz
  • Biznes
  • Pomysł na biznes
  • Startupy
  • Dotacje
  • Więcej
    • Sztuczna Inteligencja
Powiadomienia
  • HomeHome
  • Zapisane
  • Dla Ciebie
  • Historia Przeglądania
Personalizuj
MambizMambiz
Font ResizerAa
  • HomeHome
  • Zapisane
  • Dla Ciebie
  • Historia Przeglądania
Search
  • Biznes
  • Pomysł na biznes
  • Startupy
  • Dotacje
  • Więcej
    • Sztuczna Inteligencja

Top Stories

Explore the latest updated news!
Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza

Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza

Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?

Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?

Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą

Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą

Stay Connected

Find us on socials
248.1kFollowersPolubienia
61.1kFollowersFollow
165kSubscribersSubscribe
mambiz.pl 2024.
Mambiz > Blog > Biznes > Grow Now otwiera biuro w USA
Biznes

Grow Now otwiera biuro w USA

Opublikowane 1 października 2024
Udpstępnij
4 min czytania
Udpstępnij



Spis treści
Dynamiczny Rozwój E-commerce i Ekspansja Polskich Firm na MarketplacesŚwietlana Przyszłość dla Polskich FirmNowa Era dla Grow NowPotencjał Amerykańskiego Rynku dla Polskich Firm – Rosnąca Siła Marketplace’ów



Ekspansja Polskich Firm na Marketplaces

Dynamiczny Rozwój E-commerce i Ekspansja Polskich Firm na Marketplaces

Dynamiczny rozwój rynków e-commerce na świecie sprawił, że zakupy na platformach marketplace m.in.: Amazon, eBay, czy Zalando stały się jednym z głównych kanałów zakupowych w Internecie. Według prognoz portalu Digital Commerce 360 wartość tego rynku ma wynosić globalnie na koniec 2024 roku już prawie 4 biliardy dolarów¹. Oznacza to podwojenie skali działalności marketplace’ów w ciągu zaledwie sześciu lat. Co więcej, szacuje się, że w 2025 roku liczba e-konsumentów korzystających z możliwości zakupów online osiągnie 3,64 miliarda, co stanowi prawie połowę populacji świata².

Świetlana Przyszłość dla Polskich Firm

To ogromny potencjał wzrostu sprzedaży dla polskich firm. Dzięki agencji Grow Now, która właśnie otworzyła swoją filię w Stanach Zjednoczonych, będą one miały możliwość wystawienia swoich produktów na amerykańskim rynku. Polska spółka, wchodząc na rynek USA, będzie dostarczała swoim klientom usługi end-to-end, które wiążą się z całym procesem sprzedaży na amerykańskich platformach tj. logistyka, kwestie prawne, strategia cenowa, kreacja i promocja. Marki i producenci, decydując się na sprzedaż na marketplace’ach za oceanem, muszą zadbać jedynie o dostępność produktów. Przyspieszy to zdecydowanie cały proces zagranicznego rozwoju. Ten model sprzedaży e-commerce za granicą, w oparciu o największe platformy, nie wymaga również od firm tak dużych inwestycji jak w przypadku tworzenia własnych platform sprzedażowych, adaptowania ich do specyfiki nowych rynków, budowania rozpoznawalności i ich zasięgu.

Nowa Era dla Grow Now

Za ekspansję, a także rozwój spółki Grow Now na rynku USA odpowiadać będą Przemysław Brejwo Managing Partner w Grow Now oraz Michał Pańko Acting Business Director agencji.

„Sprzedając setki tysięcy produktów rocznie, zauważyliśmy ogromny potencjał sprzedażowy produktów tworzonych przez polskie firmy. Już dzisiaj Grow Now jest w stanie zaoferować dostęp do 300 mln konsumentów w Europie w ciągu zaledwie kilku miesięcy promując produkty na ponad 30 rynkach. Wejście na rynek USA pozwoli nam, a w efekcie polskim markom, rozszerzenie tych działań o kolejne 300 mln konsumentów” – mówi Przemysław Brejwo, Managing Partner w Grow Now. „Dzięki usługom end-to-end nasi klienci mogą skupić się tylko na wydaniu towaru z magazynu, podczas gdy my zajmujemy się całym procesem związanym z ich promocją i sprzedażą” – dodaje.

Otwierając swoje biuro w USA, Grow Now jest drugą po Salestube spółką należącą do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One, która zarejestrowała swoją działalność w Stanach Zjednoczonych.

Potencjał Amerykańskiego Rynku dla Polskich Firm – Rosnąca Siła Marketplace’ów

Konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy za pośrednictwem marketplace’ów nie tylko z wygody, jaką oferują szybkie zakupy online, ale również z uwagi na większą dostępność i wybór produktów. W USA, czyli jednym z największych rynków konsumenckich na świecie, tylko w 2023 roku liczba transakcji dokonanych przez użytkowników na platformie Amazon stanowiła prawie 38% całego rynku e-commerce³. W 2023 roku Amazon osiągnął roczny przychód sprzedaży netto w granicach 575 miliardów dolarów⁴, a szacuje się, że na koniec tego roku amerykański marketplace będzie opowiadał już za niespełna połowę transakcji przeprowadzonych w ramach e-commerce w USA⁵.

Więcej informacji:

Jakub Hajczuk | Senior PR Specialist Group One

jakub.hajczuk@groupone.com.pl | +48 514 045 830

¹ https://www.digitalcommerce360.com/top-online-marketplaces-data-stats/

² https://www.ecpodatkowe.pl/2024/02/15/e-commerce-w-polsce-i-na-swiecie-w-2024-liczby-trendy-i-prognozy/

³ https://www.repricerexpress.com/amazon-statistics/

⁴ https://www.statista.com/statistics/266282/annual-net-revenue-of-amazoncom/

⁵ https://www.repricerexpress.com/amazon-statistics/

#ecommerce #marketplace #Amazon #polskiefirmy #GrowNow #USA #GroupOne #Salestube #ekspansja #biznes #handelinternetowy #przemyslawbrejwo #michalpańko

Polecane

Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza
Pilotaż centralnej e-rejestracji rozpoczęty: rewolucja w zapisach do lekarza
Szybkie wiadomości
Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?
Gdzie wyrzucić kartony, jajka i skorupki?
Biznes
Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą
Gdańsk: Obława za pijanym kierowcą
Biznes
Nvidia najcenniejszą firmą, wyprzedza Apple
Nvidia najcenniejszą firmą, wyprzedza Apple
Biznes
Pierwsza włoska miejscowość przygotowana na tsunami
Pierwsza włoska miejscowość przygotowana na tsunami
Biznes
ZWYCIĘZCY 2. EDYCJI HR TECH CHANGER OGŁOSZENI
ZWYCIĘZCY 2. EDYCJI HR TECH CHANGER OGŁOSZENI
Biznes

Powiązane

Sprawdź więcej podobnych artykułów
Douglas – lider E-commerce w kategorii skincare
Biznes

Douglas – lider E-commerce w kategorii skincare

PFR wspiera rozwój nowych technologii
Biznes

PFR wspiera rozwój nowych technologii

Elon Musk zyskał 33 mld dolarów w jeden dzień
Biznes

Elon Musk zyskał 33 mld dolarów w jeden dzień

Poradnik: Ceny drewna kominkowego 2024. Co wiedzieć?
Biznes

Poradnik: Ceny drewna kominkowego 2024. Co wiedzieć?

Patowa sytuacja Boeinga: odrzucone porozumienie płacowe
Biznes

Patowa sytuacja Boeinga: odrzucone porozumienie płacowe

Wuefista oskarżony o molestowanie uczennic od lat.
Biznes

Wuefista oskarżony o molestowanie uczennic od lat.

NCBR: Nabór do konkursu Seal of Excellence
Biznes

NCBR: Nabór do konkursu Seal of Excellence

Start-upy w Polsce znowu rosną
Biznes

Start-upy w Polsce znowu rosną

Pokaż więcej
Mambiz
[optin-cat id=3478]

Bądź na bieżąco

  • Mój Kanał
  • Zapisane
  • Historia
  • Zapisane

Skontaktuj się

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kategorie:
  • Biznes
  • Szybkie wiadomości
  • Startupy
  • Pomysł na biznes
  • Dotacje
  • Sztuczna Inteligencja

mambiz.pl 2024.