Zmiany w Biznesie: Klucz do Sukcesu na Impact Bukareszt 2024
Nawet jeśli masz długoterminową wizję, musisz szybko się dostosować, aby działać odważnie teraz, w krótkim okresie. W przeciwnym razie zostaniesz pominięty i pozostaniesz w tyle. Takie przesłanie przekazała Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce, podczas panelu w ramach Impact Bukareszt 2024. Dyskusja skupiła się na zarządzaniu kryzysami oraz reagowaniu na dynamiczne zmiany technologiczne.
Wyzwania i Zmiany w Nowoczesnym Biznesie
Podczas Impact Bukareszt 2024 – pierwszej międzynarodowej edycji tego wydarzenia – poruszono temat otwartości na zmiany w biznesie i technologii, a także strategicznego podejścia do kryzysów.
Zaufanie jako Fundament Zmian
Dorota Żurkowska podkreśliła, że zaufanie jest kluczowym elementem we wprowadzaniu zmian. Bez zaufania trudno jest przeprowadzić jakiekolwiek innowacje czy reformy.
– To zaufanie pozwala nam iść naprzód z zespołem, pomaga w radzeniu sobie z wyzwaniami i zmianami – zauważyła Żurkowska. – Dla liderów ważne jest, aby nie tylko mówić o zmianach, ale być przykładem, jak przez nie przechodzić.
Przezwyciężanie Obaw
Podkreślono, że biznesowi towarzyszą często obawy dotyczące zmian. Kluczowe jest budowanie zaufania oraz wyraźne przedstawienie celu wdrażania innowacji. Żurkowska wskazała, że otwartość i uczciwość mogą złamać bariery strachu przed nowymi technologiami.
Technologiczne Wyzwania: Przykład Mastercard
Na te tematy nawiązał Bartosz Ciołkowski z Mastercard, odnosząc się do momentu wprowadzania płatności zbliżeniowych w Polsce. Technologia ta była postrzegana jako istotna innowacja, jednak budziła pewne obawy konsumentów, które trzeba było aktywnie rozwiązywać.
Impact Bukareszt 2024: Wydarzenie na Skalę Międzynarodową
Od 23 października trwa pierwsza edycja Impact Bukareszt, jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-technologicznych roku. Eksperci z globalnej sceny biznesowej i politycznej omawiają kluczowe zagadnienia wpływające na przyszłość gospodarki Rumunii i całej Europy Środkowo-Wschodniej.
Według przewidywań, impreza zgromadzi 200 prelegentów z całego świata, 300 czołowych firm regionu, 100 przedstawicieli mediów oraz ponad 1000 uczestników.
Z kolei Impact w Polsce to wydarzenie o europejskiej renomie, którego 10. edycja odbędzie się w przyszłym roku w Poznaniu.